Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

Wedding ~21 November 2009~





Hai..asik hai jekan..hehe..hr ni nak cite ttg wedding saya pulak..ritu cite ttg nikahkan..mjlis persandingan saya dibuat sehari selepas nikah iaitu pada hari Sabtu..21 November 2009..theme colour..gold..color utk sedara mara..hentam aje color ape nak pakai..janji pakai bj..heheh..xkisah..ape2 aje ok..kitorg mengamalkan konsep bebas..colourful lg ceria..hehe.. Andaman me n my parents chose was Azue Bridal (promote ckit..ptt dapat komisen ni)..kedai azue ni kat Bandar baru bangi..baju-baju kt kedai azue sume cantik2..kalau ikut hati nak je beli..tp..mahal..hehe...jd sewa je..sbb kalau beli pun xkanla nak pakai bj kwin tu time rayekan..nt org igt sewel ke budak ni..kiki.. So, pengapit lelaki my hubby pilih his bestfriend ms kt uitm iaitu Mr Mohd Aidil Nordin aka Tanduk..perlu ke letak Mr..kwa3..umah tanduk ni dekat je kt umah saya..and pengapit saya adalah adik saya sendiri..die dh cop awal2 dah..hehe..iaitu…jeng..jeng..jeng..Ili Azman..saje2 je wat suspen walaupun tak suspen mane..heheh..hasil pemilihan pengapit adalah seperti berikut..pengapit lelaki (agak renek)..ampun tanduk..xpe..kecil2 pun cute..ayat amik hati..manakala pengapit perempuan..tinggi dari kitorg sume..heheh..tp saya suke..ketidaksempurnaan itulah yang mencantikkan dan memeriahkan lg hr bersejarah kitorg..

we just arrived..sampai2 je tgk orang punyela ramai nak amik gmbr..ceh..statement perasan sungguh..

sanding time..perlu ke nk mention sanding?hehe..

assalamualaikum...saya mengalu2kan kedatangan....ayah bg ucapan..

suap sambil tutup mata..sib baik xmasuk idung..kalau tak idung jela yg kenyang..

bg ucapan sampai kembang2 idung..hehe..

bergosip sampai ternganga kak mar..hee..hee

friends yang datang ritu..ade lg senarnye..tp tak upload..(ayat org malas)

my beloved family..pose ala-ala rukun negara..kesopanan dan kesusilaan..

pose candid standard..sume buat haiiii..!!!

inilah die my family in law..

wah..aksi yg sedikit gedik..hehe..

Oklah..sampai cni saje..letih dh menaip..heheh..mcmlah angkat batu bata..kikiki..kalau nak tgk gmbr byk2 datang umah eh..last but not least..i luv my wedding day very much.bubbye…

No comments:

Post a Comment