Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

AJL25 vs MANU

vs

Ahad lepas 9/1/2011 AJL25 berlangsung..seperti biase saya yang memang xkeep track tentang rancangan buat xkesah jela..seminggu sebelum AJL wan dah awal2 cakap..wan cop nak tengok bola ahad ni (bangga je dapat cop dulu)!!..grrr...saya cakap tengok jelaa..xkesah..gile belagak time ni..kunun2 xheran..yela..mane nak ingat ahad tu ade AJL kan..ceh..

So malam tu wan cakap lagi..sayang,syg boleh tengok ajl sampai 9.30 je tau..sebab 9.30 manu main..okey yang..jadi dalam kul 9 saya tengokla ajl..eh..cam best je..cam gempak je ajl kali ni..cam nak mungkir janji ngan wan je (jangan harap)..hehe..best gile tengok orang lame nyanyi..especially time nash nyanyi..meremang bulu roma..boleh?heheh..tengah best2 tengok wan cakap..times up..wan nak tengok bola..potong betulla..

Dengan selambanye wan tuka channel..eee..apela bestnye tengok bola tu..muncung saya dah sedepa dh..tapi yang bestnye wan bukan nampak pun muncung sedepa ni..dahtu saya duk atas sofa main handphone..die baring-baring..sohehla xnampaknyekan pemberontakan yang sedang berlaku kt belakang die..jadi saya pun buatla pemberontakan kecil-kecilan lalu depan wan buat muke masam..pegi basuh bajula..masuk toiletla..hehe..tapi takde layanan..ceh..manu punye pasalla ni..then saya siap2kan makanan tuk makan..makan sate ngan mee goreng je malam tu..almaklumla..orang rajin..jadi beli jeh..sepanjang makan tak berdecit pun..after 45 minit barula dapat tengok balik ajl..huwaaa..

Itupun 15 minit je..time rehat..then idea jahat pun muncul..time wan kate tuka channel bola balik saya kate xnak..tangan sorokkan remote kat belakang..punyela berebut..xboleh..xboleh..nak tengok AJL..qla nak tengok ajl..wan cakap..kan wan dah cop dulu..akhirnya wan bejaya jugak amik remote..dan bermulalah perangai saya yang annoying..yang,nak tengok ajl..(cakap macam ni rasanye lebih 20 kali) sambil gegarkan tangan wan..saje nak bagi die distracted..gile jahat perangai..hehehe..cakap banyak2 sampai menangis..tp wan bolehkan gelak..sabar jela..kelakar ke?orang tengah sedih ni..sabo jela..doa manu kalah karang baru tahu..

pastu minit-minit terakhir game manu saya dapat rampas remote..then saje ugut..qla ubah channel eh..dah nak abis dah game kot..pastu tekan 1..0..xsampai hati pulak nak tekan 3..heheh..sebab wan cakap baik2 je..janganla ubah..sekejap je lagi..end up saya xubah pun..balas dendam main handphone wan sampai tinggal 2% percent je..orang kat fb pulak asik duk update ttg ajl..tak ke berbulu je rasa..akhirnya dapatlah tengok part ending je..tapi time faizal tahir nyanyi hanyut saya dapat tengok..feveret tu..mane boleh miss..heheh..

Ingatkan malam tu nak merajuk lagi..tengok2 xboleh tido..xke haru..pastu saya kejutkan wan..minta maaf buat perangai tadi..wan cakap xpe eh..dah tido..barula dapat tido..sib baik minta maaf..mau kene laknat sampai pagi..heheh..Tahniah Faizal Tahir..sebab menang persembahan terbaik malam tu..!

No comments:

Post a Comment